19 mei 2006

Sociale controle

... en of studeren een fulltime job is! Studieplanning voor de komende maand is bij deze opgesteld (ahja, tijdens den blok is er meer tijd om te studeren dan tijdens het jaar, niwaar) en dat doet altijd een beetje raar (oei, zoveel dingen die rijmen, dat was niet de bedoeling, ‘scusi)… alles overlopen, alles vastzetten in een uurrooster en vooral hopen dat je voor alles genoeg tijd hebt uitgetrokken, want in last minute nog allerlei zaken gaan aanpassen is zowat het domste dat je kan doen. Zei de meest ongedisciplineerde student van het westelijk halfrond. (En tóch al een planning voor handen, zou het dan toch nog goed komen?)

Wie mij tussen 29 mei en 29 juni, tussen 10u en 22u op tinternet signaleert (ook op zon- en feestdagen), gelieve een virtuele schop onder mijn kont te geven, zodat die smeekt om de zachtheid van een bureaustoel. Waarvoor dank.

Hier werd maar liefst 4 keer op gereageerd!

Op 19/5/06 16:57, schreef Blogger yab:

Ik heb het al lang opgegeven studieplanningen te maken, ik hou mij daar toch niet aan; Maar 'k hoop natuurlijk van harte dat het jou wel lukt. ;-)

 
Op 19/5/06 18:50, schreef Anonymous Anoniem:

Ik zal schoppen zoals ik nog nooit geschopt heb! :-P

 
Op 20/5/06 15:00, schreef Anonymous Anoniem:

Ik wil anders ook wel zo'n schopperd!

 
Op 22/5/06 23:46, schreef Anonymous Anoniem:

@ dramoghe: my services are not for sale :P

 

Een reactie posten

<< Home