12 mei 2006

Zinloos

Deze verschrikkelijke daden mogen in geen geval aangegrepen worden als aanleiding voor andere incidenten", aldus burgemeester Janssens.

De AEL spreekt na de moord in Antwerpen over “het opnemen van haar verantwoordelijkheid”.

Vandaag wordt de dader met naam en toenaam vermeld in de pers én in welk ziekenhuis hij ligt.

Kijk ik te veel naar fictie op tv?

Overigens snap ik niet waarom de Arabisch Europese Liga recht van spreken zou hebben na de moord op een vrouw uit Mali en een blanke peuter. En na poging tot moord op een Turkse vrouw.

Het “beste” wat we kunnen doen is er allemaal efkes heel stil bij worden. En hopen. En geloven.

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 12/5/06 18:41, schreef Anonymous Anoniem:

Ik stel me toch ook vragen bij die naam-vermelding. Ik zie er het nut niet van in en ik heb net als jij waarschijnlijk te veel films gezien.

 

Een reactie posten

<< Home