10 mei 2006

Wie schrijft die blijft

Jawel, mijn blogroll is aangepast. Geen “graag gelezen weblogs” meer, dat lijstje is wellicht wel ergens te vinden op Bloglines. Wie wél een linkje op Lewisiana verdient, zijn de bloggers die hier van tijd tot tijd een commentje achterlaten of dat al hebben gedaan. De vaste klanten, de pendelaars, de immigranten of hoe u het ook wil noemen.

Een zinvol, een grappig, een filosofisch of een onnozel commentje, uiteraard. Spammers, heethoofden, mensen met een vokuhila en Jurgen Verstrepen maken geen schijn van kans. Een snuggere manier om u uit uw kot te lokken, u hebt dat goed begrepen. Klantenbinding! En u hoeft niet eens een voordeelkaart bij te houden.

Of hoe Lewisiana een beetje Robland wordt, maar dan met stijgende kijkcijfers.

Hier werd maar liefst 4 keer op gereageerd!

Op 10/5/06 20:50, schreef Anonymous Anoniem:

Hoera! Ik ben voor ;)
*zwaait enthousiast*

 
Op 10/5/06 22:27, schreef Anonymous Anoniem:

Wie schrijft die blijft ... graag hangen in cafe's! (HM)

 
Op 10/5/06 22:55, schreef Anonymous Anoniem:

schoon lou... echt schoon... mijn gemoed schiet er puur vol van.

 
Op 16/5/06 23:43, schreef Anonymous Anoniem:

Ik sta al minstens zes dagen in dat lijstje en ik zie dat nu pas.
Fier en trots, maar ook een beetje schaamtevol groet ik u.

 

Een reactie posten

<< Home