08 mei 2006

StuBru TV



Da's toch geweldig... Eerst was De Morgen er mee weg, vervolgens nuanceerde De Standaard. En gisteren was het eindelijk zo ver: de allereerste aflevering van StuBru TV, waar het er toch allemaal wel vingerdik bovenop lag en dan zwijg ik nog over de verschijning van netmanager Patrick Mangelschots. En toch zijn er nog altijd mensen die het niet hebben gesnapt. ’t Zijn cracks bij Duval Guillaume. Behalve als het er op aankomt een deftig logo te ontwerpen.

Hier werd maar liefst 3 keer op gereageerd!

Op 9/5/06 10:57, schreef Anonymous Anoniem:

StuBru TV was super! Het idee toch, want de hele 'openingsshow' was precies wat magertjes. De filmpjes van 'the builing of StuBru TV' waren toch nog net ietsje beter. (en ja ik heb het wel gesnapt!)

Ik vind dat logo eigenlijk wel meevallen hoor. Akkoord, het was even wennen, in het begin vond ik er ook niets aan, maar nu vind ik het toch dik in orde. (zeker in vergelijking met de alternatieven op die site ;o) )

 
Op 9/5/06 20:07, schreef Blogger Lou:

Ela, er staan er daar wel degelijk schoon tussen zu (o:

 
Op 16/5/06 21:26, schreef Anonymous Anoniem:

Als ge nu terug kijkt naar dat "oude" logo van Stubru, lijkt dat zoo '88 :)

 

Een reactie posten

<< Home