25 april 2006

Jeuj, danku Clickx!

Maak dat mee! Blog van de week bij Clickx! (als we i van Kerygma niet hadden he). Ik dacht dat ge daar minstens aanstormend rechtstaand komiek voor moest zijn. Het gevoel van machteloosheid is alleszins zeer herkenbaar … Of misschien is dit wel een stiekeme verzoeningspoging van Clickx? Mijn allereerste sollicitatie was namelijk bij moederbedrijf Minoc, meteen met een gesprek en al. Ze schrokken er daar in Turnhout duidelijk even erg van als ik, dat het zover was kunnen komen. Maar goed, door omstandigheden is’t dus toch “eeuwige student” geworden. Ik wist trouwens niet dat ik dat hier al ergens had gelost … adieu privacy en anonimiteit.

Zou ik nu van Wordpress moeten gaan doen om die fenomenale bezoekersaantallen in stijgende lijn te zien evolueren? Iemand bereid om de upgrade van een hypersuccesvol weblog te sponsoren? En zullen we meteen ook maar t-shirts laten maken?

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 26/4/06 23:50, schreef Blogger Lou:

Merci Tom, ge krijgt een eervolle vermelding in m'n dankwoord wegens "aanzetten tot bloggen" (o:

 

Een reactie posten

<< Home