15 mei 2006

Vaststelling van de dag

Lipton Ice Tea Green is niet lekker. Niet!

... nog anderhalve liter te gaan.

Doorgaans is geen enkele niet-bruisende frisdrank lekker. Waarom kopen de mensen dat dan?

Hier werd maar liefst 4 keer op gereageerd!

Op 15/5/06 22:59, schreef Blogger yab:

I dunno. Ik koop die brol niet...

 
Op 15/5/06 23:48, schreef Anonymous Anoniem:

Ik lust die ice tea dingen ook niet.. en ik koop dat dan ook niet ;)

 
Op 16/5/06 09:27, schreef Blogger pierre du coin:

Klopt! Er zouden wetten moeten komen tegen frisdranken zonder bubbels... Echte mannen drinken limonade MET bubbels.
ps. Na het lopen probeer ik wel eens zo'n extran of aquarius of zo maar ik krijg dat ook met moeite binnen.

 
Op 16/5/06 16:41, schreef Anonymous Anoniem:

Volgens mij is de smaak omgekeerd evenredig met de lengte van de naam.

 

Een reactie posten

<< Home