17 mei 2006

Wie schrijft die blijft (evaluatie)


Een week na de start blijkt onze actie "wie schrijft die blijft" een onverwijld succes! Maar liefst 3 (drie!) nieuwe bewoners klopten aan één van de toegangspoorten van Lewisiana aan, en orakelden het codewoord "Louis" in een dialoog die ongeveer als volgt ging (schaamteloos gepikt van De Nieuwe Snaar):

- *toktoktok*
- Wie daar?
- Lou
- Lou wie?
- Inderdaad!

Waarna zij door de reeds aanwezige minipopulatie uitzinnig werden onthaald met tromgeroffel en de hemel liefdevol rood kleurde van de vallende rozenblaadjes. Welkom Nicolas Raemdonck (een man met een mening!), Yab (een vrouw met een mening!) en Asfaltkonijn (een kernijn met ... euh ... een streep op). Uw regularisaties worden spoedig geregeld.

Ah ja, en welkom Cutting Bram, een man die gewoon wat traag is van begrip (o:

U wenst ook naar Lewisiana te emigreren? U weet wat u te doen staat.

Hier werd maar liefst 7 keer op gereageerd!

Op 17/5/06 22:07, schreef Anonymous Anoniem:

ik moet geen commentaar geven ik, want ik sta zo al op de lijst. Olé!

 
Op 18/5/06 00:24, schreef Blogger Nicolas Raemdonck:

Bedankt voor de link! Zal er één op mijn site plaatsen.

 
Op 18/5/06 03:18, schreef Blogger Lou:

@ i: kijk uit of u brengt mij nog op het idee om een toptiensysteem in te voeren, liefste tante der bloggers ... dan zal u nog stevig uit uw pijp mogen komen om commentqueen Dramoghe van haar troon te stoten.

 
Op 18/5/06 11:32, schreef Blogger yab:

Allez, ik voel mij vereerd. ;-)

 
Op 18/5/06 12:35, schreef Anonymous Anoniem:

Traag van begrip.
Och ja,
alles op z'n tijd,
ik kom er wel ;-)

 
Op 19/5/06 09:11, schreef Blogger pierre du coin:

Eh lewisiana ik zal zeker voor u SMS'en als je binnen twee jaar meedoet met eurosong. (kwa slijmen kan dat al tellen hé maat!).

 
Op 23/5/06 21:27, schreef Anonymous Anoniem:

Lewisiana is nu al populairder dan Robland!

 

Een reactie posten

<< Home