14 november 2006

Lewisiana's shortlist


De concurrentie is moordend en opdat u hier straks niet met een lijk zou opgezadeld zitten (ik wil volgend jaar nog eens meedoen, ha!): stem gerust op

detender@media
dramoghe
freaq show
onnozelheid mag
pierre du coin
tom bogman
wie ziet wat, wanneer en vooral waarom
yet another blog
zetduivel

Ik lijk wel een tennisser die net de finale van een grandslam heeft verloren, maar echt waar: ze verdienen het!! (Net als Koen Fillet en Tante Annie overigens, maar daar zullen we nog een jaartje op moeten wachten.)

Hier werd maar liefst 4 keer op gereageerd!

Op 14/11/06 23:00, schreef Anonymous Anoniem:

Hehe, merci voor de link! Wat een gedoe over een wedstrijdje :-)

 
Op 14/11/06 23:32, schreef Blogger pierre du coin:

Ha, ik heb alvast op mijn eigen gestemd. Vast de enige keer in mijn leven dat ik dat kan doen. Die 100ste plek heb ik alvast binnen handbereik *lol*.

 
Op 14/11/06 23:32, schreef Anonymous Anoniem:

Thank you very much!

Volgende keer dat je op vakantie gaat, kom ik weer op je plantjes letten, zoveel is zeker!

 
Op 17/11/06 10:56, schreef Blogger gypsy:

hé veel succes gewenst!

(ik heb trouwens plat gelegen van het lachen met uw comment bij blog.zog: zo raak!)

 

Een reactie posten

<< Home