31 oktober 2006

Stel u voor dat het beter wordt


Liefste tante Annie

ik zou u gaarne danken
voor al uw schoon geschrijf
soms zou ik wel kunnen janken
ja dat staat buiten kijf

toch zou ik u gaarne op iets wijzen
dat mij al even stoort
ge moet er maar eens over peinzen
of ge mijn smeekbede aanhoort

ik zou u namelijk gaarne zéggen
hoe graag ik uw stukjes lees
dus tracht ik met u te overleggen
die comments, vanwaar die stofzuigvrees?

ik zou u niet gaarne dwingen
met acties of petities, die zetten u in uw hem
maar is er echt geen oplossing te bedingen?
uw trouwe lezers hebben ook een stem

of misschien… misschien is dit toch niet zo’n goed idee
misschien is die zwijgplicht wel een deeltje van de magie
doemme toch, mijn persoonlijkheid splijt zich in twee
ik wil gewoon maar zeggen tante Annie, dat ik u gaarne …

lees

(misschien wel lichtjes geïnspireerd door wh)

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 20/11/06 13:53, schreef Anonymous Anoniem:

(wangen rood) merci

 

Een reactie posten

<< Home