26 oktober 2006

Wanordelijke bladwijzerverzameling krijgt eindelijk structuur te Lewisiana

Firefox 2.0 is ook bij Lewisiana een feit. Meteen maar een strakke layout aan gegeven. En met de bijzoooonderrr handige FoxyTunes-plugin, zodat ge onderaan uw browser uw muziekskes kunt regelen, zonder daarvoor naar uw muziekskesregelprogramma te moeten. En met del.icio.us- toestanden (waarom staan die puntjes daar eigenlijk tussen?) ipv favorieten of bladwijzers. Van dat laatste ben ik nog niet echt overtuigd wegens vrij revolutionair voor mijn simpel plattelandsjongenverstand. Het doet maw niet altijd wat ik wil.

En toch, toch voel ik me bijzonder hip, eigenlijk.

Technorati tags: geek, freak, yuppie, firefox, delicious

Hier werd maar liefst 2 keer op gereageerd!

Op 27/10/06 10:08, schreef Anonymous Anoniem:

Ah sjiek, handige plugin. Mercie!

 
Op 28/10/06 23:26, schreef Anonymous Anoniem:

Ik ben ook geswitched vandaag!

Heel handig is ook dat je nu rechtstreeks feeds kan toevoegen in je feedreader, je hoeft niet eerst de feedxml-link te kopiƫren om hem dan in je feedreader te plakken.

Geniaal!

 

Een reactie posten

<< Home