06 oktober 2006

Zoek de fout

Helaas, driewerf helaas! Mijn vertrouwen in de VLD wás al niet groot, maar wat volgt doet de spreekwoordelijke liberale deur van het stemhokje voorgoed dicht. De blauwen blijken, net als hun oranje collega’s op gemeentelijk vlak, de truken van de foor en van Het Laatste Nieuws niet te schuwen. Oftewel: er is weer fotomanipulatie in het spel!


Om één of andere reden leeft bij mij de overtuiging dat trucage op provinciaal vlak nog net ietsje minder acceptabel is, dan wanneer de gemeentepolitiek er tegen zondigt. Hoe hoger de instantie, hoe minder een mens zich aan amateurisme verwacht, weet u wel. Dus tenzij mevrouw nr 7 zich publiekelijk verontschuldigt en een geldige reden kan voorleggen voor haar afwezigheid bij het nemen van bovenstaande foto, zal ik niet eens overwegen om op haar te stemmen. Wie de realiteit verdoezelt, wie de waarheid niet onder ogen wil zien, wie een “sterke ploeg” al in de steek laat nog voor die de kans krijgt “de regionale belangen te verdedigen” … tjah … dan heb ik nog meer vertrouwen in een ploeg die zich vol-le-dig out als zijnde van bordkarton.

Hier werd maar liefst 2 keer op gereageerd!

Op 6/10/06 20:06, schreef Anonymous Anoniem:

in mijn contreien heb ik de sp.a betrapt op die truken. en het blijft niet bij 1 madam. toegegeven, het is wel ietsje minder opvallend aangepakt dan op deze vld-plak, maar toch..

 
Op 8/10/06 15:18, schreef Anonymous Anoniem:

Mm, en dat in 2006 nog...

 

Een reactie posten

<< Home