21 september 2006

Vakbondsactie

Van 0 tot 42 kilometer en Freaq Show, 2 van mijn favoriete blogs, toefden al een tijdje behoorlijk stilletjes in een hoekje van mijn rss-lezer. Nu pas ontdekt dat hun rss-aandrijving het niet meer deed nadat de betreffende manspersonen een Blogger in beta-moteur in hun blog hebben gestoken. Chance dat ik dat op tijd in't snoetje had of de apotheose van Koen Fillet in NuJoak die er zit aan te komen, zou mij volledig ontgaan zijn.

Trouwens, in tegenstelling tot wat u mij probeert wijs te maken, werd er bij Lewisiana nog steeds géén nieuwe moteur geleverd, awoe! Kijkt u zelf maar.

Ik denk dat ik in staking ga.

Hier werd maar liefst 2 keer op gereageerd!

Op 21/9/06 20:11, schreef Blogger ¨*+ m00nfl0wer +*¨:

Mss zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden?
In ieder geval: prijs jezelf gelukkig :)

 
Op 22/9/06 18:54, schreef Blogger Lou:

Ik denk dat m'n verslaving voor kopjekoffie.be er voor iets tussen zit. Maar dat gaan we er niet voor laten uiteraard!

 

Een reactie posten

<< Home