11 september 2006

Flossen zult gij!

L: Sorry dat ik zo laat ben, ik ben met de fiets.
F: Ach da’s niks, pas op for trapje. Jij hept houtertje?
L: Sorry?
F: Houtertje? *gebaart of ik mijn fiets op slot heb gedaan*
L: Ah, jaja, tuurlijk!
F: Hihihihi
F: Goed. Jij hept pijsondere klachten?
L: Niet echt, ’t is gewoon veel te lang geleden dat ik …
F: Tweeënhallef jar.
L: *slik*
F: Hihi. Goed we sullen ens kijken.
L: *heeft ondertussen in de stoel plaatsgenomen en doet mond open*
F: Mmm, dat siet er goed uit … flos jij?
L: *met open mond* naang
F: Ahaaa, seker toen, ser pelangrijk! Sal in het pegin wel wat ploeten, mar tat gaat fanself ofer.
L: *knikt van ja*
F: For te rest siet er goed uit, jij goed gepoets... alleen achteran moet wat peter. Hihihi. Jij hept geluk jij sterk gepit.
L: *heeft ondertussen mond gespoeld* Ah, dan kan ik er weer voor tweeënhalfjaar tegen.
F: Hihihihihi, jij moet toch wat faker komen. En seker flossen! Elke tag één ker is foltoende.
L: Dat zal ik zeker doen, maar da’s niet zo gemakkelijk he.
F: Tat fereist wel wat oefening ja hihihi, maar is fel peter for te tanden.
*na betaling*
F: Ik sal u nog eefen uitlaten. Pas op for het trapje hihihi.
L: Vriendelijk bedankt en tot ziens!
F: Foorsichteg en niet fergeten te flossen!!

Om maar te zeggen dat mijn tandarts een geweldig lieve mens is. Behalve met zijn gegiechel heeft dat ook veel te maken met zijn schattig accent. Ik begin te vermoeden dat hij diegene is die het sprookje fan te false meprouw heeft ingesproken.

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 12/9/06 10:27, schreef Blogger yab:

Mijn tandarts zegt ook elke keer dat ik moet flossen. En na elk jaarlijks bezoek neem ik mij voor om nu toch wat regelmatiger te flossen. Maar eerlijk, het komt er nooit van. Flossen is een rotkarweitje.

 

Een reactie posten

<< Home