11 september 2006

Het grote ongeduld

Waar blijft nu in God’s of een meer gezaghebbend creatuur z'n naam dat blauwe knopje om je Blogger-account om te zetten naar Blogger in beta? Ik wil categorieën en labeltjes en al in mijn posts. Nu! Kssst!!

- heden ligt "Godless" van The Dandy Warhols op de platendraaier -

Hier werd maar liefst 6 keer op gereageerd!

Op 12/9/06 10:27, schreef Blogger yab:

Ja, ik zit ook nog steeds vol spanning af te wachten.

 
Op 12/9/06 13:58, schreef Anonymous Anoniem:

hallo! ik kan jullie melden dat deze pseudo-techneut onlangs (met succes) de overschakeld is... 'k geloof dat je best eens uitlogt om de 'knop' te vinden.

 
Op 12/9/06 14:00, schreef Anonymous Anoniem:

de overschakeling gemaakt heeft, bedoelde ik dus...

 
Op 14/9/06 21:23, schreef Anonymous Anoniem:

Ik durf gewoon niet op de layout cutumization button klikken.
Watje dat ik ben
Jij al?

 
Op 14/9/06 21:36, schreef Blogger Lou:

@maanbloempje: Nog steeds niets )o:

Kan je niet gewoon je huidige template kopiëren en die terugzetten als de nieuwe niet goed is?

 
Op 19/9/06 22:24, schreef Anonymous Anoniem:

Het is al een tijdje mogelijk hoor, gewoon inloggen, naar het 'Dashboard' gaan en daar ergens een link moeten staan om over te schakelen naar Blogger Beta. Je hebt wel een Google account nodig...

 

Een reactie posten

<< Home