22 september 2006

Amai mijn armen

2 inentingen op 1 dag, waarvan 1 dubbele dosis: Tetanus en Hepatitis A én B. Is dat wel gezond? Volgens mijn huisarts kan het geen kwaad. Mijn huisarts is overigens een beetje zoals Doc Martin: geen fan van bloed en nog minder van spuitjes geven.

Maar hij heeft zich sterk gehouden, bijna zo sterk als ik. Die prik da’s niks, maar dat gevoel in je armen achteraf … een beetje zoals in je benen na een trektocht van een week. Het vereist momenteel zowaar een helse inspanning om een fles cola open te krijgen. Chance dat ie niet ergens anders heeft geprikt, denk ik dan. Niet dat ik pvc-flessen anaal open, maar … é?

Verder bereid ik me voor op de eventuele koortsaanval die nog kan volgen. Bloemen, beterschapkaartjes, druivenkorven, fruitmanden, gênant grote heliumballonnen, teddybeertjes en pralines worden in dank aanvaard. Die fles wijn mag u alvast gaan inruilen voor Baileys, witte porto of Moscatel likeurwijn. Dank!

(Jep, in de grond ben ik een sissi.)

Hier werd maar liefst 6 keer op gereageerd!

Op 23/9/06 00:06, schreef Anonymous Anoniem:

naar waar ga je op reis?

 
Op 23/9/06 02:47, schreef Blogger Nicolas Raemdonck:

Ah, nog een fan (?) van Doc Martin.

 
Op 24/9/06 11:11, schreef Anonymous Anoniem:

Naalden en mezelf gaan ook helemaal niet samen. Iedere keer als het gepasseerd is besef ik weer dat het 2 keer niets voorstelt maar toch breekt het angstzweet keihard uit als ik die naald zie naderen.

 
Op 24/9/06 19:47, schreef Blogger Lou:

@ Nicolas: absoluut (o:

@ Nick: gij kijkt wanneer de naald nadert? Brrr ... ik kijk vooral weg.

 
Op 25/9/06 01:17, schreef Blogger Nicolas Raemdonck:

Aan Lou; dan zijn we al met twee.;-) Wel spijtig dat de VRT nu de reeks heeft afgevoerd (?)terwijl er nog afleveringen waren.

 
Op 29/9/06 10:38, schreef Blogger yab:

Tiens, ik heb bijna niks last gehad van die inspuitingen. Een heel klein beetje stijf misschien. En ik heb nog een extra spuit moeten laten zetten, want bij de eerste poging drupte het vaccin zowat langs mijn arm af.

 

Een reactie posten

<< Home