22 september 2006

Lewisiana's grote seks ouderdomsenquĂȘte!

Vier Britten op tien zou seks opgeven om 100 jaar te worden (De Morgen)

... wat meteen verklaart waarom vier op de tien Britten er zo ongelukkig uit ziet.

En u? Wat hebt u er voor over om het heuglijke moment nog mee te maken waarop uw oorlellen eindelijk uw schouders zullen raken, uw neus twee derde van uw gezicht zal beslaan en uw lichaam in erectionele toestand amper nog boven uw rolstoel uitkomt?

- heden ligt "Seks verandert alles" van De Mens op de platendraaier -

Hier werd maar liefst 3 keer op gereageerd!

Op 22/9/06 16:29, schreef Anonymous Anoniem:

Men mag mij gerust mijn tv afpakken ;-)

Voor het overige ben ik ook met 84 jaar tevreden eigenlijk feitelijk...

 
Op 23/9/06 10:38, schreef Anonymous Anoniem:

Rare jongens, die Britten!

 
Op 29/9/06 10:39, schreef Blogger yab:

Ik heb nooit de ambitie gehad om 100 jaar te worden. Ik verkies kwaliteit boven kwantiteit.

 

Een reactie posten

<< Home