19 augustus 2006

Radiohead

Kan iemand mij eens uitleggen wat er zo geweldig  is aan Radiohead ?  Of nee, bespaar u de moeite, ik geloof u toch niet. Thom Yorke is ongetwijfeld een fijn mens, maar een zaag als hij zingt. Mijn god, wat is Thom Yorke een zaag als hij zingt !  De enige vermeldenswaardige creaties uit zijn brein, zijn zelfs door Boris Jeltsin op één hand (en vanaf heden ook hier) te tellen.

Rabbit in your headlight
Fake plastic trees
No surprises

En als het écht moet ook nog:
Sail to the moon
The bends

Okee ja, de rechterhand van Boris Jeltsin dan. De rest uit het Radiohead-repertoire is absolute bollocks! Zo, fijn dat we het weer met elkaar eens zijn.

- heden ligt "Not an addict" van K's Choice op de platendraaier -

Hier werd maar liefst 4 keer op gereageerd!

Op 19/8/06 11:31, schreef Blogger Bloekie:

Idioteque en Paranoid Android vind ik ook wel goed. Maar om nu te zeggen dat de zon spreekwoordelijk uit Thom Yorke zijn gat schijnt vind ik ook wel onzin. Het is waar je voor moet zijn. Ach ja, "de coloribus et gestibus bla bla bla" gelijk de Latijnen ooit zeiden nietwaar?

 
Op 19/8/06 17:22, schreef Anonymous Anoniem:

Thom Yorke is een god. Een god zeg ik u!

Je bent in je lijstje trouwens nog deze vergeten:

Street Spirit
National Anthem
Lucky
Subterranean Homesick Alien
Fog ;-)
Lucky
15 step

 
Op 19/8/06 17:22, schreef Anonymous Anoniem:

Karma Police!

 
Op 21/8/06 09:41, schreef Anonymous Anoniem:

ik kom hier nooit nie meer...

 

Een reactie posten

<< Home