12 augustus 2006

Damesschoenen: the sequel

Vlaanderen Sportland, het blijkt dan toch geen utopie: Dirty Jos Bloekie is aan het lopen gegaan met Evy Gruyaert in zijn oren. Geweldig! Dé aanzet om mijn loopsloefen nog eens te gebruiken waar ze voor dienen. Maar eerst nog even die irritante keelontsteking kwijtspelen, bleh.

Hier werd maar liefst 3 keer op gereageerd!

Op 12/8/06 14:53, schreef Anonymous Anoniem:

Aww, veel beterschap en dan daarna veel loop-plezier hé. En opletten voor blessures :P

 
Op 12/8/06 15:44, schreef Blogger Bloekie:

Hola, ik krijg hier nog een stempel op de maatschappij gedrukt!

 
Op 12/8/06 16:41, schreef Blogger Bloekie:

Ik heb trouwens ook onbewust damesschoenen aangekocht, ook in een grote voetmaat. Het maakt denk ik niet veel uit, volgens mij zijn die damesschoenen voor de beginnende loper, ze werden mij aangeraden door een sportwinkeleigenaar die er zelf toch wel net iets meer van kent dan de gemiddelde Belg.

 

Een reactie posten

<< Home