01 juni 2006

Fietserkemot

Oraajt, (eik, is dat niet het stopwoordje van Adriaan vd Hoof?) niks posten tijdens den blok is niet moeilijk, geen andere blogs lezen valt me iets zwaarder. Maar ik meen mezelf ergens te hebben lezen schrijven dat het tussen 22u en 10u wél mag. Ha! En als het studeren allemaal niet zo meezit, werpt enige competitiedrang zich op om het zelfvertrouwen te bevorderen. Fietserkemot is daar het ideale middel voor!


1270,4 meter. Nu gij.

Iets moeilijker in dezelfde discipline is trouwens het struisvogelmeppen, waarbij het eveneens de bedoeling is het target zo ver mogelijk te slaan, echter met dat verschil het tevens loodrecht –met het hoofd eerst- in het speelveld te laten belanden. 174,0m. Wie doet beter?


Ten slotte, liefste hellehond: er zijn fietstoeristen en fietsterroristen. Je hebt er die agressief rijden en je hebt er die defensief rijden. Denk daaraan wanneer onze wegen elkaar kruisen en ik, gewapend met een allesvernietigende pothelm, mijn voorrang van rechts opeis en de voorwielen van uw dikke Duitser zich reeds halverwege het fietspad bevinden.

Hier werd maar liefst 3 keer op gereageerd!

Op 1/6/06 23:29, schreef Anonymous Anoniem:

Lap!! Zeg dat het geen waar is ééééé! Nu ga ik mij weer moeten inhouden om je record niet te proberen breken... Ik moet ook wel blokken é! tsss

 
Op 2/6/06 00:50, schreef Anonymous Anoniem:

Haha, ik heb je verslaan Luk! 1297,4m! :-)

 
Op 3/6/06 14:58, schreef Blogger yab:

Is er ook zo geen spelletje in diezelfde aard met pinguins?

 

Een reactie posten

<< Home