27 mei 2006

Koppijn

Ik heb al drie dagen last van hoofdpijn. Het soort “klopkoppijn” dat slechts op 1 plekske hardnekkig “steekt”, de ene dag langs links, de andere dag langs rechts en euh … de derde dag extreem rechts, of zoiets. Alsof de man met de hamer er uit wil, maar dat kan niet want ik heb hem nooit binnen gelaten. Of zou de man met de hamer een viezerik zijn die zich ’s nachts langs niet nader te noemen lichaamsholtes naar binnen nestelt om vervolgens lelijk huis te houden in de bovenkamer van zijn slachtoffer?

Of is het examenstress omdat ik te weinig studeer wegens nog te veel ander dringend werk? (Is er NU nog iets dringender dan examens Lou? Nee natuurlijk niet maar … Jaja, leg het maar uit Lou.) Of slaap ik te weinig of te veel, of allebei om de beurt? Of ligt het aan dat mistroostige weertje? Of leef ik te onregelmatig?

Ach ja waar maak ik me druk om, er gebeuren ergere dingen in de wereld, djeezes …

Hier werd maar liefst 2 keer op gereageerd!

Op 27/5/06 21:23, schreef Blogger yab:

Jikes, ik had nog niet gelezen dat één van de slachtoffers van die steekpartij besmet was met HIV. Wat verschrikkelijk.

Oja, 'k hoop dat die hoofdpijn snel overgaat. Bij mij is hoofdpijn meestal een gevolg van chronisch slaapgebrek. Wat op te lossen valt door een nacht meer dan acht uur te slapen

 
Op 29/5/06 08:43, schreef Blogger pierre du coin:

Had er vorige week ook last van, kwam bij mij ook door chronisch slaaptekort (dochtertje steeds wakker 's nachts).

 

Een reactie posten

<< Home