29 mei 2006

Gesloten wegens omstandigheden

… ofte wegens examens. U zal het hier én in uw comments een tijdje zonder mij moeten stellen. Er is momenteel voldoende andere lectuur die met de hoogdringendheid van hoogdringend te behandelen lectuur moet behandeld worden.

Aan mijn lotgenoten: SUCCES! Laat de moed niet zakken (ook jij niet, D!) en geniet van het slechte weer nu het nog kan. En lees de geweldige tips van DKarn Duuk er nog eens op na.

Adios!

Ontwijk de pc! Pc’s zijn een val (tenzij om deze site te checken) zie dat je er alles uit hebt gesmeten voor de blok (ga het zwijn uithangen in een pretpark met je vrienden ofzo)


PS: Cutting Bram, u staat in positie?

Hier werd maar liefst 5 keer op gereageerd!

Op 29/5/06 20:07, schreef Anonymous Anoniem:

Veel succes alvast met de examens!

Hopelijk hou je het idd vol, want je bent nu al aan het zondigen op mijn blog! ;-) Maar daar heb ik natuurlijk geen probleem mee!

 
Op 29/5/06 21:08, schreef Anonymous Anoniem:

Heeeeeeel veel succes!!



(en wanneer ben je weer open?)

 
Op 30/5/06 09:14, schreef Blogger yab:

Veel succes met de examens! Effe op de tanden bijten en voordat je het weet, is het zo weer voorbij.

 
Op 30/5/06 23:33, schreef Anonymous Anoniem:

O jawel, ik sta.
En het was al nodig van dag één!
Nuja,
volgens de cursus geschiedenis wordt de mens zondig geboren, dus ook deze zonde wordt je vergeven.

 
Op 3/6/06 12:22, schreef Anonymous Anoniem:

Examens = nog meer op 't internet zitten ..

 

Een reactie posten

<< Home