08 juni 2006

Pinguinekeklop

WARNING: do not read this when you’re supposed to study!

Zoals Yab al opmerkte: fietserkemot bestaat ook met pinguins. Ge zou dat misschien niet vermoeden, maar dat is dan met pinguins in plaats van met een fietserke. Echt! Ontworpen door Yeti Sports en er bestaan ondertussen al zo’n tiental varianten van. Deze is momenteel mijn favoriet.

Hier werd maar liefst 2 keer op gereageerd!

Op 9/6/06 13:22, schreef Blogger freaq:

Volgens mij was de pinguin zelfs eerst, en is er nu pas het fietserke. In elk geval: ik had nog nooit van de fietsersversie gehoord tot nu, terwijl ik zowat een jaar geleden al mousseline maakte van pinguins.

 
Op 10/6/06 17:37, schreef Anonymous Anoniem:

@ freaq: jup, de pinguin was eerst

@ lou: wow, je favoriet is echt wel leuk eigenlijk!
Maar ik vind wel dat je die warning in grotere letters mocht vermeld hebben zo..

 

Een reactie posten

<< Home