24 juli 2006

Voortaan ook bij Lewisiana: gratis word verification!

Vlam, ’t is van da. Drie dagen het zaakje hier niet in’t oog gehouden en het bulkt in de comments van de spam. Gisteren 20 exemplaren manueel gewist, vandaag zijn het er 75.

Noem mij lui (zelf houd ik het op “efficiënt”), maar ik heb geen zin om voortaan dagelijks 75 keer op een vuilbakske te klikken omdat een irritante spambot mij er van pleegt te overtuigen dat de layout van Lewisiana geweldig is (dank u, vind ik ook) en dat er werkelijk "useful information" op verschijnt. Vaneigens verschijnt hier useful information. (De enige unusable information is afkomstig van een fucking overijverig spammachien!) Wie mij in persoon hier ooit betrapt op het verspreiden van nutteloze zever mag daarvan ten allen tijde melding maken in de comments. Als u door de spamfilter geraakt tenminste. *grijns*

Want jawel, voortaan zal u ook ten huize Lewisiana de meest hippe lettercombinaties moeten invoeren alvorens uw zeer gewaardeerde commentaar vereeuwigd wordt onder de betreffende post. Veiligheid boven alles in deze tijden van aanhoudende terroristische activiteiten: daar hebt u uiteraard geen enkel bezwaar tegen?

Dacht ik het niet. Zonder dank!

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 24/7/06 09:04, schreef Blogger Bloekie:

Groot gelijk!

 

Een reactie posten

<< Home