11 juli 2006

Het klein euro-enquêteke

De helft van de Nederlanders wil terug met de gulden betalen. “Ruim 82 procent rekent bedragen af en toe nog om naar gulden. Dat is een daling in vergelijking met 2004, toen dat percentage nog 92 procent bedroeg.”

En u? Moet u nog omrekenen naar Belgische frank om te beseffen dat 3 euro toch wel veel is voor een bakje aardbeien in het zomerseizoen?

Ikke ni, tegen alle verwachtingen in, ha!

Hier werd maar liefst 5 keer op gereageerd!

Op 11/7/06 18:36, schreef Anonymous Anoniem:

Ik ook niet.

Ik zou geeneens weten hoeveel aardbeien in Belgische frank mogen kosten..

 
Op 11/7/06 22:58, schreef Anonymous Anoniem:

Ik reken ook niet meer om. Dat omrekenen hoeft dus niet meer, je beseft toch zo al ongeveer de waarde.

 
Op 12/7/06 15:32, schreef Anonymous Anoniem:

Ik reken (soms) nog om in BEF. Zeker als ik de lonen van sommmige voetballers hoor :-)

 
Op 12/7/06 20:47, schreef Anonymous Anoniem:

Mijn hoeveelheidsbesef verdwijnt zo rond de 300 EUR. 't Is gewoon veiliger voor mezelf dat ik vanaf dan toch best even omreken... Hmm.

 
Op 13/7/06 20:17, schreef Blogger ¨*+ m00nfl0wer +*¨:

Stiekem heb ik ook wel mijn maandloon berekenmachiend...

 

Een reactie posten

<< Home