15 juli 2006

Over kniebroeken en hemden met dingskes

Jaja jong, het zijn weer soldekens. Eens om de 3 jaar trek ik er dan op uit om in één keer afschuwelijk veel geld uit te geven aan kleding (die steevast niét is afgeprijsd…) zodat ik er de komende 3 jaar weer tegen kan. Jeansbroeken raken toch nooit gedemodeerd (of is er iets dat ik moet weten?). Vandaag echter geen jeansbroeken gepast, wel kniebroeken, knee pants, kniehosen zo u wil.


Ik loop daar namelijk al een tijdje wild van (van kniebroeken, niet van bovenstaande madam meneer). Ge kunt er meer in kwijt wegens meer zakken dan een gewone broek, het is lichter, losser, frisser en als ge er sandalen onder draagt ziet ge er toch iets minder toerist uit dan met een korte broek.Die sokken uitlaten kan inderdaad ook helpen.

Wat het bovenlijf betreft ben ik jammerlijk genoeg alweer van een kale reis thuisgekomen. Ik zoek namelijk al een tijdje (hetzelfde tijdje als van de kniebroek) naar het zogenaamde Axl Pelemanhemd. Met van die dingskes op de schouders.


Helmaal weg ben ik van die dingskes! Ik ben er alleen nog niet uit hoe ze precies heten en bij Avance, H&M, C&A en Adventure weten ze het ook niet. Epaulettes? Zijn dat niet van die flosjkes die militairen vroeger aan hun schouders hadden hangen? Of van die kussentjes langs de binnenkant van de schouder van een vest/blouse zodat de drager ervan er wat stoerder uit ziet?

Wie mij kan vertellen waar er hemden met dingskes te koop zijn, of hoe die dingskes heten, geef een gil in de comments en ik zal de aankoop voor u persoonlijk komen catwalken*.



* Aanbod enkel geldig voor vrouwen tussen 20 en 30.

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 16/7/06 12:42, schreef Blogger ¨*+ m00nfl0wer +*¨:

Die dinkskes zijn cool :)Ik heb daar zo'n meisjesversieshirt van en alhier heb ik er eigenlijk ook al wat mannelijk volk mee zien paraderen. Ik zal es informeren ;)

 

Een reactie posten

<< Home