25 juni 2006

Uw Geldof uw toekomst

Nauw aansluitend maar niet spannend en een sluiting die de huid niet irriteert.
De ideale bh? *Peueueueut!* Met mijn ervaringen als drag queen hebt u trouwens geen uitstaans.

Bovenstaande zijn de voorwaarden waaraan alles wat rond mijn armen, polsen of vingers hangt, moet voldoen. Veeleisend? Ikke? Tot u spreekt een gelegenheidspercussionist die zijn handen en zijn percussievellen wil sparen. Bijgevolg hangt er dan ook zélden iets aan mijn armen, polsen of vingers. Hooguit een horloge op ogenblikken wanneer elke seconde telt, zoals nu tijdens den blok.

Edoch, sinds gisteren siert een stijlvolle white band permanent mijn rechterpols, hij voldoet dan ook aan de strenge voorwaarden. En: 't is voor een goed doel! Hoezo achterhaald? (Opgelet, overschakeling naar "moralist wil de wereld redden"-modus)

Ik vind het net bemoedigend dat Make Poverty History geen stille dood is gestorven, hoewel de criticus/cynicus in u en mij dat had voorspeld. Ook het feit dat Bob’s bandje bijna een jaar na Live 8 spontaan in mijn levenswandel opduikt (met dank aan Y) is daar een mooi bewijs van. 2015, de tijd loopt, u loopt toch mee?

Hier werd maar liefst 1 keer op gereageerd!

Op 29/6/06 11:07, schreef Anonymous Anoniem:

ik heb ook zo'n wit bandje, alleen staat er van mij WHITE POWER op hahahaaaaaaaa.........

 

Een reactie posten

<< Home